Julig dag

Ja idag har de både varit lite julstädning, julpyntning och julklappsinhandling, jag har redan två klara och några till på ge. Känns skönt att vara i tid för en gångs skull. Köpte en julduk också till köket och ha bytt till julgardiner. Annars har dagen innehållit lite mys med mamma på stan och innebandyderby. Färjestaden tog hem segern efter en jämn match mot slätafly. Tyckte dock att de var lite orättvist, eller har jag fel kanske(?)

Imorgon blir de fortsatt lite julklappsletande och så träning på kvällen, kul!

Nu ska jag fortsätta mysa med älskling framför barcelona-xeres!




Denna fina stora tomte hittade jag på jula, himla söt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint det blev :)

2009-12-03 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0