Juldagen!

Ja idag var jag uppe vid halv nio, Skulle ta mig till friskis med pappa och syster när de öppnade 09.30 :) Hade tänkt gymma i en timme men de blev mer än 1½ timme till och med. Jäkligt kul var de och jag kommer ha träningsvärk imorgon känner jag nu! Efter de så var vi och kollade siba, onoff, och medimarkt efter kameror. Jag hittade en digitalkamera som var nedsatt och jag tror och hoppas att den är riktigt bra. Syster hittade en systemkamera hon ska köpa!

Har precis ätit julmat och nu måste jag börja packa och göra mig i ordning för fest :) Ska till Farfar i skåne lördag-söndag med familjen, så måste ha med mig lite dit. Och om en timme ska jag typ vara hos cissi. Vi ska vara gamla gänget ikväll, mysigt och välbehövt. De blir byte av julklapp, vin och sedan utgång på de!

Hoppas ni alla får en bra dag/kväll/natt så kanske vi ses ute i vimlet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0