Jag drömde om en vit jul..

Och jag är på väg att få de? Om de håller i sig. Detta året har jag verkligen fått julkänsla tidigt och som har hållt i sig. Förra året hade jag knappt ingen julkänsla alls. Så därför tror jag att detta blir en väldigt bra jul. Skönt att få umgås med sina nära och kära, vilket är de bästa med julen :) (sen får vi inte glömma skumtomtarna) haha

Iallafall igår hade vi julbord med krille, sara, foffen och sofia :) Vilket var väldigt mysigt och väldigt gott. Perfekt sådär en tisdagskväll! Idag så hade jag tänkt ta svinsprutan men jag bestämde mig för att inte göra de. Så därför kan jag vara med och spela med U-laget ikväll! Skönt med lite innebandy tycker jag allt.

Nehe, nu ska jag gå till maxi och handla, sen fixa lite annat. Jag ser nog ut som en snögubbe när jag kommer fram, haha!


Såhär ser det ut just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0