It´s friday, i´m in love!

Ja och jag var uppe med tuppen, nej inte direkt. Syster ringde och väckte mig vid kvart över nio för vi ska ha en riktig shoppingdag idag. Kolla lite julklappar och kanske något till oss själva. Först ska vi ut till Hansa en runda för att sedan åka in till stan, där jag ska luncha med andreas, krille och sara. Sedan ska jag gå med syster på stan sen igen.. Vi har redan börjat lite smått med våra julklappar så förhoppningsvis kommer vi en bra bit på vägen efter idag :) Vi har nog idéer till alla iallafall!

Förövrigt så är de skönt att de är fredag och helg, veckan har gått sjukt fort iallafall. Ikväll ska jag kolla herrlaget, imorgon är de bortamatch dvs första bussresan vilket ska bli roligt de med, är lite speciellt ju!

Nehe, nu är de dags att göra iordning mig, vi hörs troligen senare :)


I´m in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0