Helgen!

Min syster har varit hemma hela helgen vilket har varit underbart, har umgått med henne varje dag nu. Idag åker hon hem igen, men vi ses ju snart:)

Igår orkade jag inte blogga, hade fullt upp nämligen. Blev att jag och älskling sov hemma i lördags, så vi vaknade upp och vi fick oss en rejäl och god frukost :) Efter de drog andreas in till stan för att spela match oc jag följde med familjen in till nicklas och nina för julbak. Vi gjorde en variant av pepparkakor och så gjorde vi lussebullar och de blev enorma och mycket goda. Sedan kom andreas när maten var färdig (flygande jakob), sedan åkte sedan jag och andreas hem till lägenheten för lite söndagsmys :)

Annars i lördags var de en mycket bra dag från början till slut. Vi åkte buss till värnamo för att möta dessa i vår sjunde amtch för säsongen och vi vann den till slut med 5-1. Underbart, man gläds så mycket till alla som får göra mål och att vi vinner. Vår sammanhållning i laget är grym! Ett plus till stickan som gjorde en grym match och till Herrlin som spelade hela trots att hon skadade sig innan matchen, hoppas de är bättre nu! Sedan blev de en fort hemresa för att sedan ta sig till stickan där de bjöds på lite lugn fest med lite lekar, till en början :) Sedan dansade vi nog sista timmen innan vi drog till palace och avslutade kvällen med ännu mer dans. En mycket bra och rolig kväll igen, synd bara att Karlsson inte följde med på palace, men de kommer fler kvällar!

Mycket text nu, måste komma på vad jag ska äta idag och vad jag ska hitta på, har inget planerat alls! Men vi hörs senare:)


Bilden har jag tagit av frida, de är hon som har alla bilder :)

Kommentarer
Postat av: stickan

ooh tack, vad söt du är Sanna! :-)

2009-12-07 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0