Helg igen!

Gårdagen var grymt bra, vi lyckades med de mesta haha :) Knäcken blev otroligt lyckad!

Ja idag är de fredag och jag har hunnit med mycket! Har varit på återbesök hos hudläkaren, varit ute på hansa och i stan med älskling, städat lägenheten och fixat färdigt alla julklappar utom en som ska inhandlas imorgon :)

Kvällen ser dock inge vidare ut, är ensam för första kvällen på länge.. men de kan väl vara skönt de med ibland. Har iallafall planerat att jag ska baka en kladdkaka och kanske hyra en film eller något sådant. Om någon vill joina är de bara att höra av sig :)

Imorgon väntar nog stan lite, sen på kvällen förhoppningsvis umgås med några vänner. Ska föreslå bowling och en matbit, hade varit mysigt tycker jag allt!

Nu har jag äntligen bestämt vad andreas ska få i julklapp efter många om och men, han blir nog glad för dehär hoppas jag, annars får han med mig att göra haha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi var grymma i köket igår :) Va gott det ser ut med din kaka! Hoppas du får en mysig kväll. Vi ska ju på bio, den du inte vågar se :-P Vi får höras om morgondagen/kvällen! Puss Kallesson

2009-12-18 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0