Dagen

Snart är denna dag slut och den avslutas på bästa sätt: Bio med älskling. Vi ska se avatar, hoppas den är lika bra som alla säger! Förövrigt sitter jag och väntar på mat, ska bli fint med klyftpotatis, kycklingkebab och sås!

Men herregud, denna nyårsstress? De var hur mycket folk på maxi och de mesta som är godast var självklart slut, t.ex fetaost. Hoppas den jag köpt är god (ska testa ikväll) annars får jag köpa en ny imorgon. Sen på systemet var i stort sett all billig champagne slut. Varför köper de inte hem mer när de vet att de går åt? aja. Nu är iaf allt inhandlat och de blev billigt och bra! :) För min del är inte stressen över eftersom jag ska göra efterrätten imorgon. Hoppas de blir bra, de måste det!!!!

Ja morgondagen ser ut som såhär:

- Gympa pass på friskis med Frida vid 10.00.
- Hem och duscha
- Göra efterrätten som ska vara i frysen i sex timmar
- marinera köttet
- ta de lite lugnt
-göra i ordning mig
- dra mig till Frida med all mat
- Laga maten
- Alla kommer vid 18.00 (sammanlagt blir vi sju stycken)
Sen får vi se vad som händer, de som är bestämt är iallafall trerättersmiddag! De blir nog bra dehär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0