Dagen och önskelista

Ja idag var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig, men hon jag fick träffa var konstig och jag fattade ingenting. Men fiuck en handledare tilldelad och ska till honom den 13:e januari, sen är de någon basträff och annat. Vi får väl se vad de leder till. De var iaf mycket väntande o sammanlagt var jag där två timmar? Så jag blev lite sen till stan där jag skulle träffa frida. Men de var lugnt sådan tur va :) Herrlin joinade oss och vi åt lunch på skafferiet och kollade julklappar. Köpte en julklapp och en till mig själv också, kunde inte låta bli(A). Om en timme är de snart träning också, i väntan på de kollar jag Förkväll (där kenza blir intervjuad) och dricker glögg, för de är fruktansvärt kallt ute, så jag värmer mig lite :)

Sannas önskelista i jul!
1. Leosjal i tubmodell, ginatricot
2. Paljettleggings i storlek S, bikbok i stan
3. Boken, Elsas mode
4. Morgonrock
5. Sodastream (vanlig, enkel)
6. En bra mascara

Detta innan har jag skrivit tidigare så här kommer mer som jag kommit på:

7. Boklampa (Liten lampa som man sätter på boken när man ska läsa)
8. Parfym
9. Berlocker till mitt thomas-sabo armband
10. Presentkort, pengar
11. Någon fin ring
12. Rutiga kokboken

Börja tänka och agera!

Kommentarer
Postat av: jeili

Grattis förresten till 10-månaders!!

2009-12-14 @ 21:13:21
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0