Äntligen gjort!

Ja idag var jag och älskling iväg och gjorde de som vi tvekat så mycket om. Vaccinering mot svininfluensan. Var lite väntan innan vi fick komma in, men sedan gick de över på en sekund. Och ännu har jag inte blivit någon gris, haha skämtosido, än så länge mår jag bra och inget ont i armen. Kommer väl inatt och imorgon, men man kan alltid hoppas att jag inte får några biverkningar. Mamma fick ju inget så jag har goda gener :)

Annars idag har jag slått in andreas julklappar och mina sista inför imorgon och sen bara tagit de lugnt! Nu vid sju är de träning, sista träningen inför jul uppehållet. Både skönt och tråkigt. Skönt eftersom man behöver en liten paus och tråkigt för att man inte har sin träning utan måste typ ut o springa och framför allt inte få träffa alla sin vänner i laget på länge. Men de kan man alltid lösa :)

Nehe, nu är de dags att byta om, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0