14:e

Ett speciellt datum. Idag har jag och andreas 10 månader tillsammans :) och jag är lyckligare än någonsin, tack vare dig. PUSS!

Annars är de måndag igen, helgen gick sjukt fort som vanligt. Har inga planer knappt för denna vecka mer än att hitta alla julklappar så man inte behöva stressa med de nästa vecka, är ju bara 10 dagar till julafton.

Dagens planer är iallafall att träffa Frida på stan, de blir lunch och julklappsinhandling, trevligt! Senare ikväll är de träning som jag ser fram emot!

Förresten, här är de två tröjorna jag köpte på zara i fredags:





Love it!


Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Tröjan från Zara var superfin! :)

2009-12-15 @ 11:51:04
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0