Torsdag!

De blir ingen match imorgon och jag är förbannad, men behöver inte ta det här :) Kommer ju fler matcher! För övrigt älskar jag innebandy och laget, får se fram emot lördag istället så de blir lite skojs med laget! Längtar! :)

Nu har jag precis gjort en H&Mbeställning, hade ju 10% så blev en skinnjacka, ett skärp, en mössa och ett par öronhängen. Lagom och bra :) SEn har jag även gjort morotsmuffins, så dem är i ugnen. Ska bli gott!

Ikväll så blir de klubbkväll med innebandyn, nya skor och träningställ ska betalas och sen ikväll blir de mys med andreas. Imorgon ska jag luncha med pappa och se om jag kan hitta någon cykel att köpa :)

Ge mig ett jobb någon!!:)

Kommentarer
Postat av: marranbarran

du kan få jobb på Telenor sanna! men det kanske inte passar damen:P Kan ju vara ett alternativ om du inte får tag på något annat kanske?

2009-08-28 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0