Tisdag!

Inte skrivit på ett tag, som vanligt. Blir lätt så när man har haft fullt upp! Helgen har varit bra iallafall :)

Just nu är jag med clara, förut var vi på stan och fikade/lunchade, nu sitter vi mest och snackar och kollar lite tv, vi har ingen ork till att göra något. Sen ska jag runt apoteket och fixa någon muskel-salva o se om de hjälper till mitt knä, eller nu har jag ont i knävecket, tror de är fästet mellan vadmuskel och knämuskel :P Kanske helt onödigt, men måste försöka iallafall, får hoppas att de blir bättre! Sen ska jag på kräftskiva med fotbollslaget hos filippa, blir nog trevligt :)

Längtar till helgen, på fredag spelar vi mot färjestan och lördag blir de skoj med innebandylaget :) Bli fredag NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0