Strand

Efter en superdålig dag kom syster och gjorde mig glad :) Gjorde i ordning oss och åkte en smockfullbuss upp till borgholm. Ställde oss i den långa kön och tänkte max 1½timme kanske. Men de blev 2½timme i kö, vi var riktigt oroliga att inte komma in. Men när vi väl var inne och de inte var så mycket folk så var vi glada igen:) Gick ut till stinas båt där cissi, maja, maria var :) Sen drog vi in och dansade med sommarens bästa liveband! Sen fortsatte drickan flöda och fötterna att dansa. Helt sjuk kväll, riktigt kul hade jag verkligen. Har aldrig varit med att tiden gått så fort, kollade på klockan och då var hon tolv, nästa ögonblick var hon två och då var de slut. En underbar kväll iallafall, trots att jag spillde ut halva kebabtallriken som jag och syrran köpte. Fast de skrattar jag bara åt nu, haha!

Imorgon drar jag på en liten semestertripp med familjen och vi drar till halmstad och ska bo i stuga. Ska bli himla mysigt, kommer hem igen på torsdag!



Bästa syster och jag, hade hur kul som helst med dig igår. Du&jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Klart jag minns! :-) verkar som du hade kul i söndags, Vi hade också en toppenkväll :-) Ha så skönt i Halmstad!

2009-08-04 @ 10:21:02
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0