Måndag

Helgen är över och den har varit perfekt förutom en sak, jag blev av med min mobil, någon riktigt smidig ficktjuv stal den och jag har ingen aning om när. Jag vet bara att när jag väl skulle ta upp mobilen var den försvunnen! Detta hände alltså i karlskrona när jag och andreas var där. Förutom de så hade vi jättemysigt! Vi shoppade och åt glass på dagen, sen åt vi ute på restaurang och gick sedan på bio. Sedan mös vi på hotellrummet och det var verkligen jättefint :) Sen på söndagen tog vi de bara lugnt, åt frukostbuffé och åkte till ett köpcentrum lite utanför karlskrona och sen fikade. Sen åkte vi hem till mina för'ldrar i ljungbyholm för att sedan kolla på en usel match av KFF, som dem förlorade med 2-0.

Idag har jag och pappa varit på trebutiken i stan för att fixa ny mobil och jag har fått nytt sim-kort, mobilen kommer på onsdag! Hoppas den är bra iallafall nu när jag blivit av med min bästa mobil någonsin.



Förresten köpte jag väskan i förra inlägget och min dator passade perfekt i den :) Sen köpte jag även två linnen, en t-shirt, en bh, en parfym, en kofta och ett par skor i karlskrona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0