Helgen

Man inser inte vad man gjort förrän de är för sent


Ja då var denna helgen över och den har varit riktigt bra. Mormor&morfar med syrran i fredags som en överraskning vilket gjorde dem väldigt glada och då blir man själv glad. Älskar att göra andra människor glada:) Sen var jag bara med älskling hela kvällen, vi köpte kinamat och hälsade på denise och sebbe. Sen myste vi bara med godis och film:)

Igår så började dagen med älskling och lite stress. Sedan blev de blagsmatch mot lindsdal och vi vann med 7-5. Ofta de blir 12 mål på en fotbollsmatch? Jag spelade iallafall vänsterback sista halvtimmen och de gick ganska bra faktiskt :) Sedan bar det av till timmernabben för poolparty hos micke. Vi badade ute, grillade gott, spelade spel och bubblade inne. Mycket rolig och mysig kväll som avslutades klockan 03.30 i mickes föräldrars säng.

Idag vaknade jag på fel sida om man säger så och dagen har inte varit bra hittills, svårt att vara glad när man inte är det. och varför? egentligen vet jag inte, konstiga känslor. Antar att man har sådana dagar ibland och de borde man få ha. Nu kommer snart syrran och muntrar upp mig och då ska jag säga förlåt för vårt telefonbråk i morse som gjorde min dag ännu värre. Sen ska hon och jag upp till borgholm och strand, jag vet att hon kan få mig på bättre humör :)

love you so much that it hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0