Fredag

Hemma från halmstad med en något nyans brunare hud :) Vi fick två riktiga kanondagar med klarblå himmel, de var riktigt fint. Sen har vi myst hela familjen, varit ute och ätit  och shoppat lite, men tyckte inte alls om halmstad som shoppingstad så fick bara med mig en svart tunika, ett kap till hösten!

När vi kom hem blev det träning, intervaller och sedan mys på älskling! Vi var i stan och gick lite, lyssnade på musik och sen kollade vi på "the women". Andreas vet verkligen vad jag vill se och den var faktiskt riktigt bra!

Idag har jag bara umgått med andreas och sen varit på långviken lite med familjen. Nu ska jag städa sen kommer syster o då ska vi hitta på något trevligt. de blir picknick eller bio kanske:)

Imorgon drar jag på en weekend till karlskrona med andreas, bara komma bort lite vi två sova på hotell och mysa, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0