Söndag

Ja igår var en dag då jag hade fem olika alternativ, ja fem stycken olika festtillfällen. Men jag hade ju redan ett 18årskalas inplanerat sen ett tag. Men istället för att kunna festa järnet så blir jag sjuk :( jag hade så ont i magen igår men stod ut för jag ville ändå kunna göra något. Men jag o andreas var bara där till tio i elva eller något sen skjutsade jag in honom till stan då han skulle på lagfest hos sköld. Jag var riktigt sugen då jag visste att både cissi&maria var ute, och även tjejerna från laget stickan, liza, linda osv. Men kände att lika bra o vila. Positivt idag är att jag mår toppen, negativt är att jag inte fick ha så kul som alla andra hade.

Bästa kommentaren fick jag höra imorse av andreas. Stickan hade igår gått fram till honom och gett honom en kram och hade sagt "Jag saknar din flickvän".

tack stickan de värmde imorse :)

Nu idag blir de bara lugnt, vi ska ut på en promenad sen ska jag åka hem och äta lite gott hos mamma&pappa. Synd bara att vädret inte är så bra idag, men de ska de ju bli i veckan. förresten så är de bara en fyradagarsvecka, wihooo. Sen är de påsk! :D

Kommentarer
Postat av: stickan

ja vilken pärla jag är :) nemen gjorde ju det!

2009-04-09 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0