Påsk

Ja nu är det bara en jobbdag kvar sedan har jag ledigt fram till tisdag, ska bli skönt att komma undan från jobbet lite faktiskt. kunde jobbat extra någon dag och tjänat in en del, men vill hellre ha ledigt just nu. Idag vann jag på jobbet lite :) Ett presentkort på 500 kronor som jag kan använda var jag vill, det var för att jag sålt en tjänst mest under marsmånad. Sen vann jag två sittplatsbiljetter till KFF på måndag hemma mot AIK :D grymt. hade utvecklingssamtal och de ser riktigt bra ut, fick bara beröm så jag är så himla glad :)

Iallfall, har lite planerat på min ledighet men de kommer nog se ut såhär ungefär:
Skärtorsdag: Jobb, sedan till blomstermåla till andreas familj
Långfredagen: Ta de lugnt med familjen, syrran kommer hem. Öppen för förslag för annat också!?
Påskafton: kvällen blir de utgång me några i laget och på dagen vet ja ej
Påskdagen: Jobb på baronen för CL, dela ut godis oså. Sedan på kalas hos Maja, hon fyller 20 :)
Annandagpåsk: Inget planerat, öppen för förslag :)

Nu ska jag packa ihop lite kläder tills imorgon, och vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0