Onsdag

Idag är jag hemma en snabbvisit efter träningen för att hämta lite nya kläder osådär. Försöker vara hos andreas så mycket som möjligt nu denna veckan då han börjar sin praktik i mönsterås nästa vecka och då kommer vi inte hinna ses så pass mycket. Lika bra att passa på :)

Ja då har vi kommit halvvägs av denna vecka och bara två jobbdagar kvar, vilket är skönt. Vill bara ha helg nu då de är ganska mycket som händer just nu, höll på o bryta ihop häromdagen för jag orkar inte rent ut sagt. Men de löser väl sig, de gör de alltid på något sätt, även om de är bra eller dåligt.

var inne på colorelle och såg att hon hade köpt klänningen som jag vill ha, måste bara köpa den.. Hoppas den kommit in i butik för isåfall ska jag haffa den imorgon, hade tänkt gå lite på stan och shoppa mig lugn :) haha

Bild tagen från colorelle

i don't know what i would do without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0