Onsdag

Liza och jag i julas :)


En helt vanlig dag på jobbet avslutades med mat och en himla lång mysig pratstund med liza på fyra kök,de behövdes kan jag säga, får vi göra om snart vännen! Sedan blev de träning efter det, lite fys och spel som mitt lag vann så vi slapp sargen.

Nu har jag mycket att se fram emot.
Torsdag: Jobb, 11.15-19.45 (kanske kan sluta tidigare) sedan bilen till blomstermåla där andreas och andra är sedan blir de lite fest och folkets park där med liveband osv.
Fredag:LEDIG!! underbart, har en helt öppen dag med inget planerat, så skönt!
Lördag: även där ganska tomt, men ska troligen träffa clara :)
Söndag: Testmatch med innebandyn klockan 14, sedan är de fotbollsmatch 17.00 borta i vissefjärda, men visst ska jag kunna hinna med både och ja! :) Sen är denna långhelg slut och en ny jobbvecka börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0