Lördag

Har inte blivit någon vidare uppdatering alls i veckan, har haft andra saker för mig :) Nu i helgen har jag iallafall träningshelg med fotbollen, riktigt kul faktiskt! Igår tränade vi med brommapojkarnas flicklag som spelar i J18, i morse tränade vi fasta situationer och annat och vid 17.00 möter vi BP i en träningsmatch, riktigt kul.. däremot har jag lite ont i halsen :/ men de får gå. Innan dess ska vi tillsammans kolla på alagets premiär på gröndal.

Sen är jag lite nervös. Ska efter matchen till andreas kusin som fyller 18, dem ska ha kalas och jag är medbjuden. :) tråkigt är bara att jag får komma själv och kommer typ två timmar sent pga av matchen, men de blir nog bra iallafall!

Imorgon blir de ytterligare en träning som avslut på träningshelgen och sen blir de bara lugnt. Känns så härligt att komma ut på gräs igen, då andas de sommar verkligen :)

Nehe, nu ska jag till stan och äta med mina päron sen blir de fotboll för hela slanten! Hoppas ni får en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0