Fredag innebär helg..

.. och då är Sanna glad :) Har sett fram emot den här helgen i två månader typ. Ikväll är de teliafest med grill och lekar och imorgon är de jubileumsfest med CL98!!! Underbart kul ska de bli och på dagen värmer vi upp med matcher mot alla lag polus att vi ska möta gamla clspelare(som dock spelar fortfarande) Jag tror helt ärlig tvi kommer få storstryk, haha. Men de löser vi med ett leende på läpparna :)

På söndag är de seriepremiär också på gröna gröndal klockan 17.00 mot team södermöre!

Har införskaffat mig två par gladiatorsandaler, ett par bruna med lite högre klack och ett par svarta med lägre kilklack. Ska inviga mina bruna ikväll med stuprör, blommig top och min fina kavaj!

nehe, nu ska jag åka, tjing!

Förlåt, saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0