Förbannad

Ja och besviken. Jag vet själv att de blivit fel men jag känner mig så tagen för givet. De var inte som förut då vi bestämde tidigt vad vi skulle göra o att jag kunde då. De har skett en förändring, de planeras lite längre i förväg för vad som komma skall, men skit får jag ändå. Jag vet inte vad jag ska göra, igår höll jag på o bryta ihop samtidigt som jag kokade av ilska på palace men jag hade sån tur var andreas, som är de bästa som hänt mig på väldigt länge förövrigt:)

Förlåt, men jag hade ingen aning! Snälla prata med mig och säg till tidigare, för jag kan faktiskt inte läsa tankar!

I vilketfall så var det en underbart bra och mysig kväll igår, tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0