Äntligen!

Fredag innebär helg och de är så himla skönt :) Har varit på stan två dagar i rad nu och köpt två klänningar, den blommiga jag bloggade om i förra inlägget blev min, min andra kärlek haha. Sen köpte jag även en ljusturkos klänning på rea och ett vitt linne med knappar fram. Har även handlat lite rengöring och krämer till min hud som blivit ganska torr de senaste :(

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig, andreas lagar. Jag erbjöd mig att hjälpa till men han ville bestämt göra de själv och då tackar jag inte nej ;) haha. Senare kommer Sara och Krille och även Jens. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men de blir nog trevligt absolut!

Nehe, nu ska jag nog se hur de går. Trevlig helg allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0