Tuesday

just an ordinary day. Känner mig oerhört trött och seg just nu och har verkligen inte gjort något idag. Jag har iallafall hämtat ut mina nya mobil på posten och paket blir man alltid glad av även om de är en själv som har köpt det ;) Den ligger på laddning nu så vet inte hur den är än, men jag hoppas den är super. cant wait :)

Imorgon är det DMmatch i innebandyn, ska bli riktigt kul. Får bara hoppas på att vi vinner, problemet är att jag måste fixa mat att äta innan, så ska laga det nu och de orkar jag inte.. haha men de ska jag och de blir kebab i pitabröd med sallad, så kan jag bara äta de kallt imorgon, mumsigt. Det var visst inget roligt inlägg alls just nu, men återkommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0