Torsdag

En helt vanlig dag och lite shopping efteråt sitter inte fel :) Har bara slappat ikväll och lagat mat. Kycklingcurrysås med ananas och bulgur till det, mumma. Jag är grym! Sitter här och funderar över helgen, har verkligen fullt upp.

Fredag: Sista seriematchen i fotbollen mot Kalmarsödra, derby!! Sen ut & äta med familjen o fira lite :)
Lördag: Dubbelmatch med damlaget i innebandyn. Klockan tio mot Wedeby och sen klockan fyra mot Färjestaden. Efter de blire lagfest :)
Söndag: DM-match med damjuniorerna borta i älmhult.

Aldrig varit så här mycket matcher innan på en helg och så är jag typ sjuk, inte alls bra. Men jag kämpar på ändå, så får jag ta konsekvenserna sen ;) Nu ska jag snart packa väskan sen ska jag sova.

Natti
S

Kommentarer
Postat av: manda

Om du vill få gratis presentkort på butiker så som åhlens, hm , vero moda, stadium mfl. Bara genom att på ett enkelt sätt samla poäng. Isånnafall tycker jag att du ska klicka här och bli medlem:

http://www.gratissajt.se/?r=527



Hoppas du får en bra dag

2008-09-22 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0