Torsdag

Idag är jag tröttare än tröttast, de tär på krafterna att gå upp vid sex varje morgon :P Iallafall, jobbat som vanligt idag och nu sitter jag här jättesur över att de inte är träning ikväll och att min mobil inte fanns i lager förrän den nionde+leveranstid fyra dagar. Blä, jag som vill ha den nu. Jaao iallafall så ska jag ta tag i mitt liv och ut o löpa lite hade jag tänkt, måste inviga mina nya löparbrallor som köptes i sommar och som är oanvända(!) Ni vet såna där tajta saker, jäkligt skönt att srpinga i iallafall.

Ikväll blire lugnt, fixa lite smågrejer och sova tidigt så jag är utvilad till morgondagen, vilken jag förövrigt längtar till. Jobb och sedan hem och fixa sig för att sedan åka till maja för middag+fest, längtar!

Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0