Tisdag

Jag har lovat mig själv att uppdatera bloggen varje dag denna veckan :) eller försöka iallfall. Idag har de varit som vanligt, jobb till klockan fyra och sen därefter var jag på stan en sväng. Och för er som läser min blogg märker att jag shoppar hela tiden och idag var inte ett undantag. Jag fick med mig hem ett par mörkgrå chinos från ginatricot och även en grå tubklänning för 29 kronor(!) (Som egentligen är en hög kjol, men med en större storlek passade den perfekt som klänning) Sanna = jättenöjd! :) Jag har dessutom beställt en mobil och de blev den nya samsung F-480 Touchwiz, längtar tills den kommeeeer..


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig, lax med wokade grönsaker och råris, mumma! Dessutom längtar jag väldigt mycket till helgen för då väntar feeeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0