Söndag

Haft en superhelg verkligen :) Först i fredags hos majsen, en underbar kväll, sista med majsen på väldigt länge. Fick först en jättegod tacopaj och senare även en jättegod kladdkaka, jag var så mätt kan jag säga :) Men med massa prat och snacks och lite gott i glasen så blev de en jättebra inledning för att sedan fortsätta till palace. Ja där var de helt okej, mycket folk=väldigt varmt. Saknar redan vallen, de är roligare.

Igår var jag ju först i karlskrona med familjen för att shoppa lite, och visst gjorde jag det. Hittade mig en jättesöt småblommig skjortklänning på H&M, en lång grön kofta öronhängen och en godbit till väska från Cubus. Sen köpte jag även ett par gråa pumps på rea och en par stövlar på skopunkten. Precis vad jag ville ha! problemet är nu när jag shoppar så mycket att mina två(!) garderober redan är fyllda, vilket leder till ett RISIGT rum, borde egentligen städa. Men de har jag inte tid med nu.

Sen på kvällen var de fest hos anna och de var superkul, helt galet vissa stunder. ojojoj!

nehe, nu är det dags att äta, magen kurrar. Sen ska jag iväg och spela match mot bödahögby.. Krossa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0