Måndag

Oj, ingen uppdaterande i helgen, men den var mycket bra. Massa innebandy och lite fest. Däremot så har jag blivit sjuk i hals och förkylning som vanligt, blir aldrig frisk, så bestämde mig för att hoppa innebandyn idag. men nu ångrar jag mig redan. får panik, jag är verkligen beroende av träning. MEN jag är helt slut i kroppen alltså, måste vila och de ska jag göra tidigt idag..

Nu är jag sur.. Varför blir man alltid erbjuden de man vill när man har något annat. Och varför kan man inte vara på två ställen samtidigt? eller varför har man inte tur med tider? :( de är verkligen viktigt att visa att man vill nu för att man ska kämpa sig till en plats, men jjag vill ju även medverka och göra en insats på de andra. Gud, säg mig vad jag ska göra?

de löser sig nog förhoppningsvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0