Måndag

En ny vecka har satt igång och jag hoppas den går fort, eftersom jag längtar väldigt mycket till helgen :) mer om de kommer så småningom. nu sitter jag här vid nätet och försöker kolla runt på mobiler och jag tror jag har hittat den jag ska köpa. En samsung, en mini look-a-like på iphone. Den är grymt snygg och faktiskt enkel, knappade lite på den när jag var på elgiganten förut idag med pappsen. Ja, de får nog bli en beställning på den! :) Ett ha-begär ungefär.

annars är de lugnt, innebandyträning väntar klockan 21.00 (sent, jag vet) därefter bli de duscha, äta sova för jag börjar tidigt imorgon.

Hoppas allt är bra med er! :)

Kommentarer
Postat av: suffe

den är skitsnygg den mobilen! Den vill jag okcså ha :)

2008-09-01 @ 19:06:44
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0