Majsen

Ville bara ägna ett inlägg till dig, nu när jag inte kunde vinka av dig vid tåget :(

Tänk att du vågar, jag önskar att jag också tog tag i mitt liv och gjorde något speciellt, man tjänar så mytcket på det. Man lära känna sig själv efter en sådan resa, som förhoppningsvis leder till att man vet mer om vad man vill göra och hur man ska hantera vissa situationer. Inte alltid ta den givna vägen, utan att våga ta chanser. Men på något sätt är jag kvar för att jag vet att jag är säker här och det känns tryggt. Men jag vet att du av någon kommer klara en sånhär sak, du är så stark :) något som är viktigt i en sådan situation. Att inte ge upp så fort det är jobbigt utan att tänka positivt och på nytt kämpa. Egentligen skulle jag kunna skriva hur mycket som helst men jag slutar nu för jag måste sova. Men jag vet en sak och det är att jag kommer sakna dig.

Iallafall, du får ha det så bra i luxemburg och ta hand om ungarna väl så ses vi snart igen, har alltid våra kort och minnena i hjärtat att tänka på! :) Jag kommer och hälsar på dig, de gör jag!


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
Come whatever
We will still be, friends forever

Kommentarer
Postat av: clara

Vilken modell på mössan hade du? C.L Seifert, lyx eller standard? Uppsala eller Lund? Jag har beställt lyx-uppsala..

2008-09-09 @ 09:00:13
URL: http://claaara.blogg.se/
Postat av: Majsen

Tack så mycket Sanna, kommer sakna dig med! Får väl ringa dig om det känns tufft!

2008-09-11 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0