Lördagsmorgon

Sitter och äter frukost med färska frallor och kollar runt på lite olika sidor. Sitter och lyssnar på en grym låt, lyssna och njut.

"Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till


Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann"


Idag är jag iallafall utvilad och pigg och laddad inför dagen. :) Först ska jag kolla herrarnas match och sedan är det dags för mig att spela DMmatch, vinner vi, så vinner vi gruppen! Efter det blir de personalfest på telia, förhoppningsvis blir de kul. :)

Förresten, De blev ingen sushi igår, för min syster skulle ut och äta med IFk så vi ska laga de imorgon istället :P
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0