update

Oj, jag har visst tappat suget. Har noll inspiration och därav inget bloggande.. Jag får inte speciellt mycket gjort på dagarna heller som är så intressant att läsa om så ja, de har blivit lite dåligt på sistone. Ska försöka bättra mig, även om jag vet att mina läsare bara är ett fåtal stycken så kanske ni vill läsa mer ;)

Vet ni! Igår vann jag min första auktion på tradera, en röd vintageväska som man hänger över axeln för 1 krona, deni sen tillkommer frakten iofs, men tror inte de går på så mycket. Förhoppningsvis kommer den snart, så ni kan få se den :)

Nu ska jag iallafall ta och klä om till träningskläder och träna innebandy. jag älskar det, de gör mig verkligen glad såhär i höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!just nu pågår en TÄVLING i min blogg,ta chansen och vinn ett halsband från playboy eller Day.Tävlingen avslutas onsdag 8:e oktober kl.22.00

2008-10-06 @ 20:57:37
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0