Onsdag

"first time that i saw your face, you looked right trough me"

Var längesen jag skrev lite i bloggen faktiskt men de beror på att jag inte har så myckeet att skriva om. Jobbet rullar på varje dag och jag fick min lönespecifikation för denna månad och jag  är mer än nöjd, ja tack :) shoppa i stockholm sjunde november, jajamensan. Annars så rullar träningarna på och allt är som vanligt. Halva veckan har gått, himla skönt för jag längtar till helgen. dessutom är de sent jobb imorgon till åtta så då går den dagen fort.

Jag vet inte vad jag ska göra, känslor som jag inte vill känna, känslor jag vil känna, dem hänger inte ihop och allt är bara väldigt förvirrat just nu i mitt huvud, jag vet inte vad jag vill och vad som händer. Jag hoppas det klarnar efter helgen, ja de ska de göra annars får jag fixa att de blir så själv!

If i were a boy - Beyoncé
denna låt rullar i min dator just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0