Gårdagen

Gårdagen var den bästa på länge. En spontan matlagning förfest hos mig med maria och cissi och sedan utgång på palace. Och de var sjukt roligt, en så lyckad kväll så jag vet inte vad jag ska ta vägen. vill bara göra om&om igen! Tack så jättemycket mina vänner, har saknat detta. synd bara att majsen är i luxemburg så hon missade några roliga händelser och citat:

"han var assnygg ju, följ med honom hem"
"oj nej, jag blev snurrig direkt när jag tog in den"
"vi går till baren, där hittar vi ken"
etc

Troligen blev de så bra för att de var spontant och inte planerat, hoppas vi gör om detta snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Cissan

Haha! Vilka snyggish bilder :) Klockren kväll helt enkelt!!!! :D Måste göras om, weeeeeeeey.

2008-10-18 @ 18:26:25
Postat av: Majsen

Kanske kan vara med den 7:e, hoppas på det! Saknar er ju, blir lite avis när man ser bilderna, hade velat vara där. Kram

2008-10-19 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0