Dålig uppdatering..

Och jag måste skylla på att jag inte har haft tid, har haft fullt upp sen jag kom hem från Ullared som förövrigt var väldigt kul och de blev endel shoppat. Väldigt mycket kanske man tillome ska säga, lite kanske var onödigt men de var billigt också. Har inte tagit några bilder än, men de kanske kommer så småningom. De jag köpte var iaf ett skidställ, två väskor, jeans, kofta, huvtröja, tshirt, baslinnen, tre strumpbyxor, knästrumpor, underkläder, necessär, smink, plånbok, tavla krukor och annat till mitt rum och lite godis. var säker något mer som jag redan glömt :P

Jaha, Sen när jag kom hem var de alagsmatch på lördagen, fick göra två inhopp på cirka 1½min och hann göra ett mål, bra utdelning må jag säga. och därefter snapskalas som vad väldigt lyckat och även utgång efter de, en gratis sådan då jag fick någon slags biljett. Dagen efter var de match i västervik med ulaget och vi vann med 16-1, de vill säga inget motstånd. Denna match blev de tre mål och tre assist, kul att komma igång med målskytte igen :)

Sen har de bara varit jobb i veckan och träning. Och såhär ser resten av veckan ut:
torsdag: sov morgon, Jobb till 21.15
Fredag: första sena fredagen, jobbar till 20.15
Lördag: A-lagsmatch borta i västervik, därefter kanske lagfest?
Söndag: Match med ulaget?
Syster kommer nog hem i helgen också :) Wiee

ett långt inlägg och hälften av er har nog slutat läsa, men ska lägg in en outfit och några tips ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0