Trött

sjukt trött idag, vill bara sova egentligen men de är ju träning snart :) fotboll är alltid kul så de får gå bra.

Dagen iaf har varit väldigt seg och inte speciellt kul. Os-turnering för alla idrottsklasser som 3H anordnade. De skulle tydligen utses den bästa idrottsklassen. Gissa vilka de blev? 3H. så töntigt, hela dagen har varit väldigt jobbig. Plus att jag blir så irriterad på att vår klass aldrig kan vara seriösa. Hmm, jag åsa cissi och maja var iallafall där hela dagen och det tyckte vår lärare att de var bra :) Kom ju iaf tre på 30 meter kullerbytta och inskaffade våra enda poäng: 5 poäng. Förstaplatsen låg på 100 :P så då förstår ni hur dåliga vi var. HAHA. nog om det.

Hittade en jättefin bikini idag från H&M, blommig trekantsbikini. problemet är att jag redan köpt en bikini i år och att jag egentligen vill ha en bandeau. hmm, men den är så somrig och fin :)

hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0