Tisdag

Solig dag = glad sanna :)

Skolan har varit väldigt onödig nu, som det alltid är nu för tiden. Kollade film på geografin och masserade händerna på massagen, fick iaf veta att jag får MVG på den kursen så jag är nöjd. :)

Just nu sitter jag och kollar project runway, älskar det programmet. Senare så ska jag skriva en inbjudning till min studentskiva, den kanske kommer upp senare om ni har tur :P Mamma och jag ska även börja sy studentklänningen, det är nämligen dags nu, om två veckor och två dagar:
image148

Jag är fri som en fågel snart
och jag kan faktiskt inte förstå det
tiden verkligen rinner iväg, och snart
är dagen med stort D här. Då jag hoppar ut
i verkligheten utan skolan som trygghet och
får klara mig själv. De är klart jag kommer klara
det, men de kommer kännas konstigt att inte gå till
skolan varje dag utan istället gå till telias lokaler.

16 dagar kvar till jag står i min vita klänning
(som inte ens är färdig än) och tar farväl av
stagneliusskolan.
kl 14.10, den 12:e juni hoppar jag ut i friheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0