Tisdag

De blev tandläkaren idag istället för igår :P men de var lugnt, skulle bara flourlacka. Skolan var ganska lugn också, geografiarbete i några timmar och sen avslappningsmassage på de, skönt :) Nu ikväll ska jag försöka hjälpa mandi med en skoluppgift och sen är det TV-tisdag! :) Gossip girl och desperate image111housewives.

 

Jag ser fram emot morgondagen :) Kort skoldag, sen stan med karro tror jag vi bestämde, sen bowling med malin, tilda och julia och efter de Klassgrej=några från klassen ska kolla champions league-finalen på KM, mysigt!

Jag tänkte på de, hinduismen använder ju karma. Att om man gör något dåligt så får man igen det senare, tror ni på de? ibland skulle jag faktiskt kunna tänka mig de. För om man t.ex. ljuger så kommer ju oftast sanningen fram igen och man påverkas negativt. Man kan ju säga att de är lite lika iaf , "Karma is gonna get you"

Blev ett tråkigt inlägg men återkommer kanske med något roligare :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :)

2008-05-20 @ 17:12:46
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0