Tidsfördriv

För 5 år sedan ...
Började jag högstadiet, som vilken liten vanlig nervös flicka. Då brydde man sig inte mycket om kläder, pojkar osv. Man levde bara livet.

För 3 år sedan ...
Slutade jag nian och var hur lycklig som helst, då splittrades jag från mina gamla kompisar.

För 1 år sedan ... 
Gick på springbreak med cissi, maria och maja :)

För 3 månader sedan ...
"snodde" någon min msn och bilddagbok. Msn:en fick jag tillbaka men en ny bilddagbok fick jag göra. Jag skapade även den här bloggen :)

Igår ...
Var jag ledig från skolan. Då solade jag, gick på stan och tränade en rolig fotbollsträning på kvällskvisten :)

Imorgon ...
Ska jag träffa mystjejor, vi ska grilla och chilla, lite fest. Kanske utanför springbreak om det inte är avspärrat, Jag ska iallafall inte in, de är för dyrt.

Om ett år ...
Har jag jobbat och tjänat pengar till en stor resa till thailand eller något annat varmt land :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0