Skolan

Är i skolan nu och har precis skickat in mitt sista naturarbete. Står och väntar på att karro ska sluta så att vi kan gå på stan :) hmm, måste hitta en mors dag present hade jag tänkt, bara inte mamma läser de här nu?! fast de tror jag inte ;) Någon som har tips på vad man kan köpa?

Efter stan blir de bowling med malin, matilda och julia :) ska bli riktigt skoj, är istället för träningen jue ;) Sen efter det är de klassdejt på KM för att se finalen av champions league, där är det halva priset också, så de blir kanske någon cider eller något :)

De blir inte så roliga inlägg idag eftersom jag inte hinner, men kanske imorgon då jag är ledig hela dagen. fast just de, kom att vi ska göra färdigt vårt geografiarbete, men sen är jag ledig och då ska jag sola igen :D

Hoppas ni får en lika bra dag och kväll som jag! :)


Jag bjuder på en gammal bild,
sen 9:an, som jag hittade här i skolan


Kommentarer
Postat av: pao

himla söt du var på bilden! :D

2008-05-21 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0