Måndag

Åh, äntligen är det muntliga svenska över, och de gick hyffs, glömde endel meningar och sådära, men får hoppas på de bästa :) Sen har jag träffat min paulina två gånger idag också, underbar är du. Längtar till helgen :)
Och idag är det första måndagen utan småbarnen, ganska skönt faktikst fast ändå konstigt på något sätt :P
Idag har jag tänkt sy om lite kläder, bland annat göra en kjol kortare och ett par byxor till shorts, om jag lyckas får ni se resultatet här, annars lägger jag inte upp det :P Sen är det bara träning ikväll och inget plugg alls, skönt! :)

Dagens
image67
Blommigt linne - H&M
Jeansshorts - VILA
Tygskor - H&M

Nehe nu blir de symaskinen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0