måndag

Kom hem från stan för en stund sen, slutade tidigt idag så då gick jag på stan lite :) Köpte ett blommigt linne från Bikbok för 99 kr, åh de är så fint :) men jag funderar på om det är för likt detta, vad tycker ni? Sen hittade jag även en jättefin klänning som skulle funkat till studenten, men mamma ska ju sy min så :P

Men de bästa, Jag solade solarium för första gången i mitt liv. gaaah de var verkligen skönt så ska göra de på onsdag igen :) wiiie. Dessutom måste jag säga att jag blir så glad när ni kommenterar, keep doing that! :)


Kommentarer
Postat av: natalie

Javisst skicka mail med hur du vill ha det plus om det är någon speciell bild & font du vill ha :)
[email protected]

kan ju inte lova att jag kan göra någon du blir nöjd med men jag kan ju ge det ett försök:)
kram!

2008-05-19 @ 17:50:15
URL: http://capnsugar.blogg.se
Postat av: Clara

du får inte sola två gånger på en vecka :O akta dig för hudcancer!! puss!

2008-05-19 @ 20:33:48
Postat av: paulina

så himla söt klänning! var den också från bikbok? (a) linnet prövade vi i sthlm jag o syster, mycke fint! tyckte dock precis som du, att det är likt det jag har från h&m så det blev en annan tunika istället :p ÄLSKAR DIG! ses snart? (a)

2008-05-19 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0