Jobb

Gissa vem som har fått jobb? JAG :) åh, helt sjukt glad. Visserligen är de heltid hela sommaren, så de blir inte så mycket ledigt, men vad gör de - jag får en hely ny erfarenhet plus massa pengar. Hoppas allt går bra!
image85

Det är telia kundtjänst som jag kommer arbeta med, där folk ringer till mig. Jag var på intervju i torsdags och fick veta igår att jag fick jobbet, så de var snabbt :)

Därför kan jag berätta om de som jag skrev i "dissen". Förre veckan var jag på interju på burger king och han skulle höra av sig, men de har han inte gjort. Sen ringer telia och vill ha en intervju och det var då jag fick panik och inte visste hur jag skulle göra. Men de blev bra till slut iaf :) Nu kan jag lugnt säga att jag har fått JOBB! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0