varför?

jag vet inte vad jag ska säga. det känns som jag är tom
den lycka jag kände, den vände
varför? jag vet inte, jag har absolut ingen aning
det är jobbigt, som om man har en klump i bröstet
som innehåller något man inte vet vad.
men den tynger ner mig, längre och längre ner
när ska det sluta? jag har inget bra svar på den frågan.
jag har lärt mig att vända negativa saker till positiva,
tack vare min syster, hon har alltid något bra att säga varje gång
men hur ska jag hitta en lösning när jag inte ens vet varför?
jag är nere på botten utan orsak, eller finns de en orsak?

Ja, igår var en del av detta, jag blev väldigt sårad
men jag ska inte låta dig knäcka mig
jag klarade det förra året och jag ska visa att jag är lika stark nu som då! =)

ojdå, vad negativt allt lät :O det var inte riktigt meningen.
kanske ska radera allt? nee, jag orkar inte.
Men förstå nu att jag vill inte att någon ska tycka synd om mig för detta
jag skriver bara för att jag tycker om att skriva and thats it :)
jag menar imorgon är en annan dag, mycket bra hoppas jag!

min bästa syster och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0