Syster!

Idag kom min syster hem, har inte träffat henne än, men jag längtar :)
Fick iaf ett påskägg av mamma som lisa hade bett henne att ge mig
I var det hur mycket godis som helst och ett brev. Som verkligen gav
mig tårar i ögonen, hon är verkligen bäst min syster :)

"Jag sitter nu på flyget och tittar ut genom fönstret.
det är mörkt, men överallt poppar det upp små öar av ljus.
Sådan är livet ibland, det kan gå tungt och allt är bara skit.
Men så har jag tänkt på dig, du är de små ljusglimtarna som
har gjort allt lättare. Bara tanken av att jag snart kommer få
ha dig i min famns gör mig varm inombords och munnen ler.
Syskonkärlek kallas det"

Detta var bara en liten del av brevet, resten håller jag för mig själv.

Jag är laddad för påsklov nu, ska bli himla skönt!
Haha, DM gick ju som de gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0