Ursäkta..

För den dåliga uppdateringen igår och idag, men har verkligen haft fullt upp. Dels utbildningen som är halva dagen sen har jag haft diverse projekt.
Igår så övade monzora på min balfrisyr och det tog hela kvällen.
Idag så vara jag på stan och bytte den blommiga klänningen jag köpte förra veckan till en annan tubklänning på H&M som var på extrapris för 79.50 :D visar kanske bild i helgen,sen tränade jag och badade efter det med tilda, jullan och malin!

Men de mest spännande just nu är att det är BALEN imorgon, helt sjukt. Ska bli så underbart att äntliugen få klä upp sig som man gör då :) Klänning, skor, väska, smycken, smink och frisyr är färdigt och känner mig redo nu, älskar klänningen :D Ska tillochmed ha lösögonfransar, debut för mig när det gäller de så de blir kul ;)
Schemat för imorgon är fullspäckat
- fixa frisyr och smink hos monzora
- hem och äta och klä om till allting
- 15.00 i slottsparken för fotografering osv.
-16.00 min klass fotograferas
- efter det ska vi hänga på söderport café
- 17.30 buss till stufvenäs, där är balen med mat, musik och dans :D
- 02.00 bussresa hem :D
Så på lördag kommer troligtvis bilderna från morgondagens bal, ska ha kameran i högsta hugg om man säger så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0