Update från sthlm

Måste bara säga att jag rekomenderar att flyga, de gick jättefort upp och jag vill aldrig åka buss igen.. typ. haha. :) men iaf så när jag kom fram åkte jag tåget till city och mötte lisa, vi skulle egentligen åkt på en hammarbyfest men jag var för trött för de så vi gick och såg bio: Sex and the city. WIE den var grymt bra :) se den.

Iaf en händelse från igår, jag kände att jag behövde ta ut lite pengar till bion och skulle ta ut två hundra. Gissa vad jag fick ut? 2000 :O haha jag skrattade som fasen. men smällen får jag ta och akta mig så jag inte shoppar upp allt idag ;) Nu blir de frukost och sedan stan hela dagen. Ikväll blire ut o äta och dricka något gott!

so long, S

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-28 @ 09:26:27
URL: http://www.rickardfolkesson.se
Postat av: Paulina

Haha du är för go du! Måste se allt du shoppat när du kommer hem sen juu, och när jag kommer hem med förstås.. åker ju imon. Ha de bäst <3 älskar dig!

2008-06-28 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0