Tisdag

Återigen en utbildningdag på mitt nya jobb, väldigt mycket information att ta in så man blir väldigt trött i huvudet, men man får ju pengar så ;) Annars så verkar allt superbra, alla är jättetrevliga så de ska nog bli bra.

Annars idag blir de lugnt, de är ju tv-tisdag ikväll= Gossip girl och desperate housewives. Pappa har köpt en ny dator som ska in i mitt rum så de är lite gutt ;) Annars så ska jag bara ta de lugnt och vila upp mig till imorgon, en ny utbildningsdag på ge.

Längtar verkligen till fredag, då de är balen, tyvärr har min så kallade finne som typ blev en böld precis börjat läka så de ser mörkt ut att den ska försvinna :( får försöka sminka över. Annars så ska monzora öva på min balfrisyr imorgon, så de ska bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0